Citat

Jag la upp de här citaten efter öppethus på skolan förra året. De är från min lärare håkans litteraturredovisning, typ. Underbara Håkan..


Många tycker att det inte händer något på 300 sidor, men det ska ju inte hända något! Men vid 500 kan det finnas en tendens till handling.

Jag gillar Tjeckov, men andra gillar andra.

Den här MAGNIFIKA romanen... Boken är underbar.

(en skådis)Kenny är en rätt cool kille, som ser hyffsat bra ut.

Kanoners bra!

Den bjuder läsaren på en rundvandring.

Om du redan läst den, ge den som en gåva vettja!

Den här medeltida superhjälten, Arn. Han kan allt. Man vet att det kommer gå bra, och det gör det ju! Han är som fantomen.

Kommentarer
Postat av: Berry

Håkan. Han är som Fantomen.

2011-11-21 @ 15:52:39
Postat av: hörnta

sv; indeed

2011-11-24 @ 00:25:09
URL: http://hannaahornstrom.blogg.se/
Postat av: catthiiieeee'

detta gjorde min dag typ!

2011-11-26 @ 19:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0