Det är vad jag har att säga

Har kolllat in GBs glassnyheter inför sommaren 2011!

Päron Daimen är nog antingen underbar eller hemsk.
Twistern tror jag stenhårt på!
Den andra är nog normal god.

Barnglassarna brukar vara lite för sliskiga för min smak.

Alla magnum är goda så jag litar på att de fortsätter så!
Ben&jerry är ju supergott men den här lär ju inte vara billigare
än de andra..


Mmm.. den klassiska cornetton! De här såg festliga ut.
Älskade soleros glass förra året med annanas smak, så denna
lär nog vara lika läskande.

Kommentarer
Postat av: Padfoot

Mmmmmmmm, den där twistern finns i småförpackingar på ica. Och jag åt den i turkiet 2003. SUPERMAGAFOXYAWESOMEGOD

2011-03-29 @ 22:29:58
URL: http://warsweater.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0