Hallå där

Har inte suttit vid datorn på nästan två dagar, och jag har mått väldigt bra! Men nu känner jag att jag inte vill svika mina kära läsare nå mer. Jag kan berätta lite kort vad jag har gjort.

Torsdagen: Började dagen med att åka fem km Längdskidor på idrotten, (cross country skiing,för mina internationella läsare). Jag och berry valde att ta den långa vägen eftersom vädret var kanoners. Sedan som vanligt, Innebandyträning. Efter det en härlig hockeymatch!

Fredagen(idag): Hade en hemsk Samhällsredovisning. Vi går inte in djupare än så. Spelade Rappakalja på Fallanders lektion. Mitt lag vann! Hade ingen kör så vi slutade tidigare än vanligt. Då begav jag mig tillsammans med några klasskamrater till Paradisbadet. Riktigt kul! Kvällen har varit lugn. Jag har sett på På spåret och skavlan.

Sådär ja! Kort och bra.


Warm greetings
Hanna

Kommentarer
Postat av: sara

gillar den där bilden ;)

2011-01-21 @ 23:40:41
URL: http://saraobeerg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sexi mama

2011-01-22 @ 00:28:31
URL: http://noraberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0