En bra dag

Som sagt, det var en bra dag idag!
På skolan så lärde jag faktiskt mig något på matten, tack Emanuel! Sen spelade vi på sjukhuset i ensemble grupperna. Efter skolan så var jag med ett litet gäng från min klass. Vi skulle alla fara till Norrlandsoperan i Umeå med Estet tvåorna. Medans vi väntade tills klockan skulle bli fem så var vi i lekparken och åt sen kinamat. Såg på "the holiday" i bussen. Riktigt bra film(se den om ni inte har gjort det)! Operan var bra. Fast jag är ju ingen expert på det där. Var ju min första gång. Dom visade "Dancer in the dark". Lite svår att fatta när man inte sett filmen.

Men nu ska jag sova eller nåt liknande. Bye!

















(dåligbildkvalitet.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0