Soccer

ÅÅH jag är så pisst just nu. Såg att dom hade lagt upp dom nya bilderna på våran hemsida (fotboll). Jag ser ju hemsk ut! Helt skallig med det där hårbandet. Om bilden inte hade varit så ful så skulle jag ha kunnat visa den. Jag var hemma från skolan idag. Mådde så dåligt, men är betydligt bättre nu. Funderar på att fara på träningen
ändå. Har inte har tränat på hela veckan! Hey fat hanni. Men jag får se hur jag gör.

Längtar så himla mycket tills vi ska fara till Borlänge med nya laget!


Jag vet att bilden suger men jag knäppte på ett kort.
Gamla laget i borlänge förra året:)

Kommentarer
Postat av: Sofia Bergman

är jag i mitten? haha, ser att jag gör värsta fetsmajlet.

oooch, det stavas borlänge :)

2010-05-06 @ 20:34:34
URL: http://felixfelicis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0