tjalala

Har inte hunnit skrivit idag pg av min kära mopedkurs. Snart klar, hoppas jag. The berry var sjuk idag så jag fick laga mat på Hk:n helt själv! Men det vart super gott:) Just nu så sitter och tänker på om jag ska söka musik estet eller inte. Jäkla omval. Jag som hade bestämt mig. Jag har iallafall fått ett brev om färdighetsprovet som man frivilligt får göra om man vill visa lite extra (dvs sjunga/spela nåt). Jag måste meddela innan den 21 maj om jag vill göra det. Vad tycker ni? ska jag söka estet eller samhälls? Fy vad jobbigt det här är.




Hannis hemkunskapsgjorda.
Ser inte så gott ut på bilden menmen.. (det är fyllning i lövbiffen)

Kommentarer
Postat av: Sofia Bergman

OMG, va berry sjuk?????????????????????



du måste ge mig receptet när ja e tebax:) om du hare på mobilen asså ;D

2010-05-04 @ 00:16:26
URL: http://felixfelicis.bloggplatsen.se/
Postat av: En som vet

Vill du verkligen kasta bort tre år på att göra samma sak som du gjorde i högstadiet? Välj estet, då får du i alla fall tre roliga år :) Önskar att jag gjorde det valet

2010-05-04 @ 22:20:55
Postat av: Hanna

Tack så jätte mycket för ditt råd! :)

Det var ungefär så jag tänkte.

2010-05-04 @ 23:10:24
URL: http://hannaahornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0