Fredag/Lördag

Var med Hörnsoffan igår :) Vi åt supergod mat, köpte typ mer än ett kg godis och såg på Avatar. Lång film=mycket godis. Fy vilken otrolig film! Fattar inte att jag inte såg den på bio. Det vart iallafall ett awesome fredafsmys.  Sen så sovde jag hos henne och idag så for vi till skyttis och såg damernas match. Låg i en slänt och solade. Riktigt stek! Ikväll så blir det en entrecote på våran grill, sen så far jag till kanotcenralen med några. Ha en solig och bra lördagkväll!


Haha hörnis och jag i 7an eller 8an.

Kommentarer
Postat av: V

Entrekott!

2010-05-08 @ 18:02:25
Postat av: Hannaa

Underbart!

2010-05-08 @ 19:41:17
URL: http://hannaahornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0