April 1, 2010

godkväll you guys. Im home again!

Mycket trevlig kväll på Nolaskolans aula. Dock inte den bästa gången men det var ju nya elever som höll i det.
Tycker att min bror gjorde en fin insats! speciellt med det stora smilet han hade på sista utgången och det plattade håret. Har inga bilder eftersom Linn knäppte med sin systemkamera. Får vänta tills hon skickar dom.
Tycker att dom som sjöng i pausunderhållningen var bra men thaidansen var lite svår att förstå sig på. Många såg ut att inte veta vad dom gjorde. Men vad vet jag?

Ska nog snart sova, men först måste jag träna på engelska läxan som jag helt har glömt bort!
Take care!

Vart bara sugen på lite sommarbilder!


Sånt här väder var det idag! snart dags att köpa Calippo med ananas-smak.



Båt-utflykter!♥





Lite större båt-utflykter (Till sis i Visby).
Oj, kolla mitt korta hår.



Skolavslutning! (haha 7an)



Avslutar med den här vackra bilden som sitter på min whitebord tavla.
Jag och limp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0