Dienstag

Tänkte precis börja skriva, men då kom plötsligt Andreas in och snärtade mig med en tröja.
Sen gick han igen. Ehm..ja.

Så, idag är det sköna tisdag. Slutar tidigt och går oftast på stan och shoppar/tittar(fikar).
Sen så är det träning och datorsittning. Och jag kommer alltid på att jag har glömt tyska läxan totalt. Ska nog gå in på glosboken och ta tag i det!
När jag var på stan så lämnade jag in min mobil eftersom den inte går att ladda.(de aset)
Så nu har jag en låne telefon eller vad dom nu heter. Min ser ut så här och jag kallar den orange,haha!

Vad har hänt er andra denna tisdag?




Gjorde den på tyskan åt Marie-louise(lärarn).
Fin va?

Kommentarer
Postat av: Sofia Bergman

Mina var finare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-31 @ 00:11:34
URL: http://felixfelicis.bloggplatsen.se/
Postat av: Hannaa

Schyrre

2010-03-31 @ 15:55:17
URL: http://hannaahornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0