Monday bloody monday

Som sagt, måndag är ingen bra dag.
Jag missade Arn, Desperate housewifes OCH Cougar town..
Plus att Tess och Matte har blivit av med 10 K nere i sydafrika. Okej deras problem var liite värre än mitt.
(jäkla folk i afrika som tar min systers pengar!)
Men det var jätte jobbigt på skolan a. Jag var helt borta. T,ex när jag skulle hämta engelska böckerna i skåpet så kom jag tillbaka med bara en penna, så jag fick gå fram och tillbaka igen..(!)

Aja får hoppas på en bättre dag imorgon:)


 
Till min syster och maaf.ett slags lycka till,eller nåt. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Bergman

Måndagar är verkligen veckans sämsta dag.. -.-

Men shit! De kanske skulle ha lånat en av Stellans västar?

2010-03-30 @ 00:24:32
URL: http://felixfelicis.bloggplatsen.se/
Postat av: Valter

Fifan, vilken måndag! Missade du verkligen både Arn, Desperate housewifes OCH Cougar town? Jag skulle knappast överlevt...

2010-03-30 @ 00:55:17
Postat av: Tess

Men nu har vi fatt tillbaka pengarna!! Det kom in 10 k pa kontot idag, jag tror att det var endast pa grund av laten :)

2010-04-06 @ 22:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0