Movienight

Ryktet går. Heter filmen som jag såg. Ganska bra, och det vart ännu bättre eftersom det var roligt under reklamen också! Då körde jag Ante och Christ en lek. Den som först säger(ropar) vilken reklam det är vinner.

for ex: Buy it, Use it, Break it, Fix it,
Trash it, Change it, Mail, Upgrade it,
Charge it, Point it, Zoom it, Press it,
Snap it, Work it, Quick, Erase it,

Hanna:ahh..Telenor!!!!
=the winner.




Technologic-Daft Punk.



(Till S and V.
jag öppnade kylskåpet fick syn på en flaska med soya. eeuuww,illamående)

Kommentarer
Postat av: Valter

Soya is tha shit!

2010-03-29 @ 00:18:50
Postat av: Sofia Bergman

Haha, ja den låten kan ju vi Hörnt :D

Ååh fyfan, soya x) (inte för att jag har smakat, men jag har ju LÄST om det ;))

2010-03-29 @ 18:45:37
URL: http://felixfelicis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0