Kvällsfika

Tjabba
Dagen har varit hyffsat bra. På skolan spelning med bandet och på kvällen en Modo vinst!
Jag har hittat ett par jeans som jag vill köpa, så då  jag kom hem från hockeyn frågade jag pappa om det är något som jag måste betala sjäv.
Och han svarade att jag gärna hade kunnat fått ett par Jeans men att ante har sumpat den chansen för mig eftersom att han parkerade fel på hockeyn och fick 600 kr i böter.
Tack kära bror.

Nu sitter jag med två färska limpor och ett glas oboy.
Jag älskar verkligen oboy och tycker att Puckos försök att få folk att sluta köpa choklad pulver är fånigt. Pucko är ju färdig chokladdryck men den har ju inte samma goda smak.




Smakar begagnat!


Kommentarer
Postat av: Sofia Bergman

Dumma ante!

2010-03-05 @ 07:14:25
URL: http://felixfelicis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0