Hos Berra!

γεια, הי, chào!
Idag har vi haft rinkbandy, tjalalalala. *jag spelar gitarr*. Vi kom två, och Berra ägde hela skiten.
Sen gick jag och hon på Waynes och fikade. Sen gick vi på stan och åkte hem med hennes mamma klockan fem. Sen åt jag och min bror på Bögge (king), det var superawesomegott! Sen överraskade jag Sofia genom att dyka upp i hennes rum (där hon låg i morgonrocken). Vi har suttit i två timmar och gjort en 30-sekundersfilm. Om ni vill se den, så kolla på Sofias blogg.
Och för er som inte förstår det så har sofia skrivit en del av detta inlägg.


Total handsome

Kommentarer
Postat av: hellaaa

snyggingar ;)

2010-03-27 @ 20:40:07
URL: http://patriciahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0