Midsommar/Missommar?

1. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
Pappa väcker en och säger att det är båtutflykt, man packar sätter sig dirr i bilen eftersom att han och mamma har förberett matsäck. Kör ut med båten till Björnviken och har det underbart. Kör vidare till Järvön för att ta vara på kvällsolen. Sedan far vi hem och grillar älgköttet som vi marinerade dagen innan. Sen så drar jag ut med kompisarna!
2. Ditt favoritställe på sommaren?

Tha Beach!

3. Vad lägger du helst på grillen?
Älgkött! Och annat kött.

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Besöka syster i Visby, dra ner till Stockholm, fotbollscup i timrå och spendera så mycket tid som möjligt med alla som man inte komma träffa när vi börjar gymnasiet.

5. Dina bästa sommarfärger?
Typ alla.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Husvagnssemester och grilla. Tror jag.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Åsele marknad med släkten, alla sommrar på Hörnön hos limpan och det fina vädret som inte finns nu.

8. Havet, sjön eller poolen?
Alltid havet! Om det inte är helt freezing förstås.

9. Vad väljer du i glassbaren?
 Oftast magnum strawberry white.

10. Vart går din drömsemester?
New York! Eller USA coast to coast


Våran fina Sunbird.


Fest i bussen till stan.


Havet♥

Längtar till Visby!





Tack för listan Berry!


Kommentarer
Postat av: Berry

Så lite så ;)

2010-06-25 @ 17:46:02
Postat av: koooo

HHAAHHAAH dom där bilderna är ju sen förra året när vi var på kc först sen te barnensdag va? 8) AAHAHA :DD

2010-06-26 @ 17:07:31
Postat av: hanna

hahahahhahaha men mähler!

jag tog lite kort som passade till listan och dom i bussen är till då jag skrev: Sen drar jag ut med kompisarna!

2010-06-26 @ 19:30:21
URL: http://hannaahornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0