Valters lista

Samlar du på något? Nej det tror jag inte.
Vilken sport gillar du mest? Hockey :)
Vilken är din favoritblomma? Liljekonvaljer som jag plockar med mamma på midsommar.
Vilken är den godaste frukten? Nästan alla om dom är goda :) ( dvs mogna och så)
Vilken film har det bästa soundtracket? Finns mångajag gillar, En av dom är A walk to remember (låten:only hope).



Älskar filmen och låten :)



Vilken är den senaste låten du lyssnade på? This is my life - Gasolin.
När besökte du sjukhuset senast? Förra året nångång.
Har du brytit mot lagen någon gång? Ja, det tror jag.
Vad gör du när du är uttråkad? Läser, Sjunger,Sover, Tvn/Datorn kanske äter? :)








Vilka tre ord beskriver dig bäst? Envis, Nyfiken, Glad.
Vilken kändis liknar du?Ingen tror jag. Eller?
Vilken är den intressantaste staden du besökt? Annecy tror jag (Även kallas Frankrikes Venedig).
Något man inte vet om dig? Jag blev nästan trolovad till en turk utan att jag förstod det.





Annecy ligger vid Franska alperna :)



Vad är din högsta önskan? Att alla i min närhet ska må bra och att jag får ett långt lyckligt liv.
Vad är det allra bästa du vet? Bra saker.
Vilket är det vackraste ordet du vet? Hope.
Vad fascinerar dig mest hos andra människor? Deras personligheter som man inte visste om.
Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa, och varför? Mormor, jag hann aldrig lära känna henne.
Vad är ditt roligaste minne? När hela min släkt var samlad hos morfar i Solberg på jul.




Solbergsbacken.


Vad vill du helst ändra i ditt liv? Jag vill resa mer!
Vad vill du helst ändra med dig själv? Bli bättre på att planera.
Vad är det vackraste som finns? Havet.
Och kanske min picasso målning(haha)













Här var den inte riktigt klar.
Och den ska se skev ut!       "Glad jaqleen"

Kommentarer
Postat av: Sofia Bergman

Haha, vi gillar din Picasso-målning!! :D

Hur gick det där med turken till nu igen? :)

2010-01-31 @ 11:43:12
URL: http://felixfelicis.bloggplatsen.se/
Postat av: LINN

Beskriv mig med tre ord!

Envis, pratglad och supersöt <3



Fin målning föresten, dethär trodde jag inte om dig :D

2010-02-06 @ 21:35:24
Postat av: Hannaa

sv: Envis och pratglad stämmer ;)

<3



hihi taack :D

2010-02-09 @ 18:00:24
URL: http://hannaahornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0