Låång dag

God kväll!

Nu sitter jag äntligen på mitt rum med datorn efter en ovanligt lång dag känns det som.
Först var det ju skola som vanligt, Jippie!
Sedan for jag ju som sagt till Sofia och hon skulle hjälpa mig med designen men som ni ser så har det inte blivit av än..men snart jag lovar hehe
Lite senare hade jag en ovanligt jobbig träning! eller så var det bara jag som var ovanligt seg hehe ;)
Och jag han knappt komma hem förrän mamma tog med mig till nolaskolan för att se esteternas musikal. Och den var riktig bra tycker jag iallafall :)
Kristin (Min brors flickvän) går ju i den klassen så hon var med och sjöng och teatrade haha eller vad säger man? ja ni fattar ;)

Nu ska ni iallafall ha en god natt pussokram


/Hannaa






Inte en sån toppen bild men kristin var toppen!


Kommentarer
Postat av: berra

god morgon:)

2010-01-20 @ 10:04:10
URL: http://felixfelicis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0