Hos Hörnblad

Hej :)
Jag har haft en riktigt bra dag idag.
Först var jag på stan med Viola. Vi åt på King Square:)
Sedan gick vi ner till Fjällräven Center (otroligt fult namn) och såg på hockeyn med Sofia.
I sista perioden träffade vi också Sabina Jesper och Joakim.

Efter hockeyn for jag till Sofia(sitter i hennes kök)
Vi ska snart gå ner till max med Sabina, Jesper och Kanske Joakim:)
Har inga bilder just nu men dom kan jag lägga upp hemma.

Så istället för bilder blir det dagens låt :D


Den här är med i shrek den tredje.
Älskar Damien Rice (och Lisa hannigan som också sjunger).

vilken gillar du bäst ?
Akustisk eller Vanliga?

 

 



Riktiga versionen







Akustisk version.


Kommentarer
Postat av: Sofia Bergman

Jag gillar den akustiska!

2010-01-30 @ 22:11:29
URL: http://felixfelicis.bloggplatsen.se/
Postat av: sofia hörnblad

jag håller med berra :)

2010-01-31 @ 12:43:09
Postat av: Hannaa

sv: Jaså :)

jag älskar båda ;)

2010-01-31 @ 15:02:20
URL: http://hannaahornstrom.blogg.se/
Postat av: hella

Akustisk version! helt klart :)

2010-02-02 @ 17:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0