En kortare lista

Någonting jag tycker om med mig själv:
Glad.

Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Lättretad.

Detta är jag rädd för:
Höga (plötsliga) ljud. Ex: då pappa nyser.

Tre saker jag vill ha varje dag:
Något nytt,umgänge,mat.

Detta tycker jag om att göra:
Sporta, sjunga, spela gitarr, resa! och vara med kompisar/familjen.

Följande saker vill jag göra innan jag dör:
skaffa familj, resa överallt.

Detta har jag på mig just nu:
tights, svart kavaj, vit tisha :)

Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Alla som har någon känsla.

Roligaste ämne i skolan:
Engelska, musik.

En bok jag gillar:
Många, en av dom är Sommarbarn av Katerina Janouch.

Favoritdoft:
Jag vet att jag älskade pappas parfym då jag var liten så jag säger killparfym ;)

Hit vill jag gärna åka på semester:
USA, New York om man ska vara riktigt noga.

Min längd:
Nånstans mellan 161-165cm.

Så här bor jag:
Röd villa ca 6 km från stan.

Favoritcitat:
Ingen aning, men jag har en gång hört "skit flyter".

Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mitt hår :)

Var är dina föräldrar födda?
Bjurholm och Örnsköldsvik.

Vilken är din favoritrestaurang?
King square.

Hur många barn vill du ha?
Jag brukar säga att två är ganska lagomt. Men jag har tänkt efter lite och bestämt mig för att jag får se hur det blir!

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Turkiet typ?

Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Bamse,Fantomen, Helge.

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Kom inte ihåg alla jag sett men jag såg "The hangover" och den var riktigt kul;)

Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Sanna kärleken såklart!

Vad är du tacksam för idag:
Att jag har det så bra !




Tre barn i min familj. Mina syskon Andreas och Terese.




Jag, (den yngsta) här i stockholm på min,pappas och min kusin Linns årliga resa.

Kommentarer
Postat av: Sofia Bergman

Jag gillar den där bilden :)

2010-01-30 @ 20:00:33
URL: http://felixfelicis.bloggplatsen.se/
Postat av: sö

hahaha gud vad söt bild på dej :D

2010-02-09 @ 16:55:09
URL: http://saeos.blogg.se/
Postat av: Hannaa

Sv: haha tack :D

2010-02-09 @ 18:02:20
URL: http://hannaahornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0