Home sweet home

godkväll

Nu är jag hemma från östersund och en riktigt rolig helg!
Träffade många nya och roliga personer:)
Vet inte riktigt vad jag ska berätta om själva lägret förrutom att vi fet förlorade tävlingen om bucklan :)
Så jag visar lite bilder ostället för att berätta :)

Just nu så sitter jag och tittar på OS finalen i hockey!
USA-Kanada riktigt bra match. Hoppas på att USA vinner.
Någon annan som ser ?


(riktigt dåliga/suddiga bilder. menmen)




Min vita piggelin




Fotmassage på hemmaspa't :)
anton,oskar,moa,emil och jens



Jag och moa provade sushi. Och det smakade skit :)
(Nog godare på resturang)




enda bilden av schlager uppvisningen som inte är suddig är på alex :)




På väg hem.
Josef, Viktor och Konrad :)



Avslutar med en bild när Konrad sätter in en prilla som består av gott och blandat.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sofia Bergman

Clownglass!!! :D

2010-03-01 @ 11:07:20
URL: http://felixfelicis.bloggplatsen.se/
Postat av: Hannaa

sv: Du har rätt ! :D

2010-03-01 @ 14:41:53
URL: http://hannaahornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0