Christmas

Nu hade jag tänkt att ladda upp lite bilder från Julaftonen. Och jag vet, det är kanske inte så kul att se bilder på min släkt om man är en av de 90% av mina läsare som inte känner dem. Men det finns ju fortfarande 10% som halvkänner dem så jag är ju rakt tvungen till att göra det. Så, hang in there! Och min bild uppladdning gör jag tillsammans med Joshua Radin. Just nu denna låten.

Julmorgon från min balkong.

Morgonens outfit: Randiga långkalsonger, en kent tischa och en rosa morgonrock.

Påväg mot frukost och, ehm ja, samma kläder.

Snow for christmas

Min far gillar att hålla tal.

Mamma med vårat julbord.

Vid barnbordet.



Jonas och Terese jamar.

Här ser ni mina julkläder.

Alla samlas för att se vem som vinner Coopa troopa beach på en 15 tummare.

Våran lilla spelning.

Julklappar! (och en sötnos i mitten)

Tess och maaf.

Kusin Linn och Peter.

Lagomt nöjd morbror Arne.

Stiliga pojkar!

Danne kunde inte hålla sig!

The christmastree

Min favorit kula, som Terese köpte i the city of my dreams.



Kommentarer
Postat av: hella

gud vilken fin klänning du hade! :) <3

2010-12-27 @ 11:00:09
URL: http://patriciahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0