En läsupplevelse!

Vem kysste du senast? - Caroline, fast det var väl mer en "vänskaps kyss"
Vem kramade du senast? - Berry kramade mig. Jag låg ner men kramade tillbaka så gott jag kunde.
När såg du din bästa vän senast? - Någon timme sedan
Din favoritfilm? - Jag älskar HarryP men också många fler.
Din favoritlåt? - Mr.Brightside (the killers) är alltid en favvo men just nu kanske fairytale of new york med the pogues.

Mr.B himself.

Bär du på en stor hemlighet just nu? - Stor och stor, njae.
När vaknade du imorse? - Hehe, halv elva.
Gillar du hästar? - Om dom e snälla.
Har du ett turnummer? Vilket? - 11 eller 8.
Vem hade du velat träffa just nu? - coffee and cigarettes are best when shared with you. Fast det vore coolt att spendera kvällen med jerry hoff and the crew. De verkar vara så sköna!


Vilket är det bästa året hittills? - 2010 har varit ganska bra.
Är du kär? - Jag vet inte.
När drack du alkohol senast? - oj, jag vet inte.
Är du en rökare? - Nope.
Föredrar du snus eller rökning? - Inget av dem. Men om jag måste välja så tar jag rökning. För jag tycker verkligen att snus är jätte äckligt.
Vad heter du i mellannamn? - Kornelia.
Vilken klass går du i? - Kära kära Es1a(Musikestet)
Är du oskuld? - Ja.
Ditt favoritband? - Killers, mgmt, the kooks, hoffmaestro mm.
Din favoritartist? - Bruce Springsteen är ju alltid the boss, Damien Rice, Lasse Winnerbäck. Men jag lyssnar på så mycket olika så det är svårt!
Thåström eller Håkan Hellström? - Jocke Thåström.
Göteborg eller Stockholm? - Stockholm.
Vars bor du? - Örnsköldsvik, SJälevad.
Vars vill du bo? - Jag skulle vilja prova att bo på olika ställen, typ stockholm, London, New york.
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - Just tonight med the pretty reckless.

Visste ni att sångaren i the PR är ingen mindre än taylor momsen från grinchen och gossip girl?

Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Waitin on a sunny day med Bruce Springsteen
Vem skrev åt dig på msn senast? - Sabban C
Vem skrev du senast sms med? - Andreas tror jag.
Vem ringde dig senast? - Noras hemnummer tror jag?
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - En bild på emanuel då vi körde blindbock.
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Jag hade några i nian men jag tror inte att jag har några nu!
Vad vill du jobba/jobbar som? - Det vore ju kul att få jobba med musik eller något annat kul.
Var är dina syskon just nu? - Terese är i Piteå(kommer hem snart!) och Andreas är nog på sitt rum.
Senaste kändisen du såg? - På en konsert så var det lasse, sen så har jag nog sett någon ute i samhället med.

Från den här vinkeln såg jag honom. Och han var bra!

Favoritkändis? - Ehm.. Mitt favorit fotbollsproffs Sara Nordin kanske?
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Fuldans låten.
När grät du senast? - Några dagar sen.
Är du vig? - Jag var! men det förvann ganska fort.
Använder du hårspray? - Om jag behöver.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Föhållande vore mysigt.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Haha men Nej.
Uppsatt hår eller hängande? - Haha vadå hängande? Utsläppt föredrar jag.
Vill du gifta dig i framtiden? - Jaa!
Vilken vän vet mest om dig? - Berry tror jag. Fast carro vet nog ganska mycket med :)
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Japp, fast då är det ju inte en vän för mig men, aja.
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - Jocke nordin. Eller sabina?
Vad stod det i din senaste händelse? - Att Benjamin hade kommenterat sofia bergmans status (som även jag hade kommenterat dåra).
Vill du bli modell? - No thanks. Kan ju däremot tänka mig att bli plåtat för alla coola saker som jag förhoppningsvis gör i framtiden.
Din bästa tjejkompis? - Ni som vet att jag tycker ni är bäst kan ju ta åt er. Men berry och jag har ju ett speciellt föhållande, även om vi inte visar det jämt.

Eh, ja. som sagt, väldigt speciellt.(bålskålen var ett inside joke)

Bästa killkompis? - jag har en vän som heter erik som jag säger allt till, typ. Han har kloka råd ibland.
Vem är den perversaste person du känner? Kalle! utan tvekan, haha ;)
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Kläderna, håret. man är ju inte stolt över det men utseendet är ju det första som syns.
Favoritdryck? - Mjölk, oboy, trocadero.
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Jag är ju inte jätte erfaren så att jag har testat en massa.
Senaste CD-skivan du köpte? - Ojoj, aldrig? nämen jag vet inte. Kanske Bruce-skivan jag köpte åt pappa?
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - Jag har tavlor på, en ros, brooklyn bridge, marilyn monroe och min familj.
Vad ska du göra i sommar? - Hoppas såklart på att få besöka syster i Visby, och besöka stockholm på vägen. Sen så ska jag väl göra alla vanliga sommarsaker. Sola,bada,festa åka båt.

Kalas

Underbara Gotland!

Har du haft oskyddat sex? - Nej.
Hur många har du strulat med på en kväll? - hmm.. inte mer än två hoppas jag.
Har du rökt på/knarkat? - No i have not.
Hur ofta festar du? - Inte ofta faktiskt.
Favoritskådespelare? - Jag har svårt att bestämma mig,men jag gillar johnny depp.
Favoritkomiker? - har nog ingen favvo, men johan glans är kul.
Klänning eller kjol? - jag gillar båda!
Har du varit med på TV? - jajemen! Jag sjöng otroligt vackert*host*
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - dom som hinner se tv på morgonen kliver ju upp psycho tidigt.
Snyggaste kändisen?

Äh, jag vet inte. Men jag gillar stilen! Luke pritchard btw.
Vart vill du resa innan du dör? - alla balla ställen.

Kommentarer
Postat av: berry

jag älskar dig hanni, du gör mig glad.

2010-12-22 @ 03:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0