Rocknroll

Våran Lucia idag var nåt av det värsta jag har varit med om! För det första så hade jag bara ett linne under, så mina ben syndes säkert igenom. Och för det andra så kunde jag inte alla låtar så jag stod och mimade ibland, stundtals fel text till och med. Men det är ju inte så konstigt eftersom det va nå gamm låtar som ingen hört. Sen så visste jag inte heller att vi skulle blåsa ut våra ljus efter en av sångerna, så jag var några sekunder senare än de andra. Pinsamt! Sjukanmälan nästa år? Yes.


Hade hellre stått på scenen och ööst typ jullåtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är bilden från själevad? :P

2010-12-15 @ 22:07:32
URL: http://patriciahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0