3:15 am

Jag vill bara säga att vem det nu är som har gjort One tree hill, så älskar jag den personen!
Jag tänkte bara se ett avsnitt innan jag skulle sova men då var det så bra att jag fick lov att se nästa, och nästa, och nästa...
Kan inte förklara hur bra den serien är! Kärlek helt enkelt. Och just det han heter Mark Schwahn.

Hoppas alla kommer att ha ett superb helg. Jag hör av mig på måndag,tror jag. För som jag sa så ska jag bort över helgen med mina kusiner. Noo internet. Love to ya all (jag är på ett kärleksfull humör).





One tree hill theme song with James Lucas Scott and Gavin Degraw.

Kommentarer
Postat av: djustd

Glad påsk på dig! =)

2010-04-03 @ 11:59:05
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0