Saturday

Tjenis. Kom nyss hem från Skyttis idrottsplats. Har varit där hela dagen. Började med att spela internmatch med damlaget och några från vårat lag. Var faktiskt ganska kul. Sedan så stannade jag kvar och såg Andreas spela. Riktigt dålig match! haha dom förlorade med 0-6. Linn var också där och såg med mig :) Nu så ska jag snart äta middag med Andreas och Kristin. Och sen får jag se vad jag hittar på ikväll. Riktigt härligt väder iallafall!
Men nu ni får ha en bra lördag kväll så hör jag kanske av mig senare :)




Hahaha titta här.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tror att om dom bara hade tagit in P på plan så hade dom vunnit :D hihih

2010-04-24 @ 20:35:00
Postat av: Hanna

Hahahahaha! du har nog rätt limp

2010-04-24 @ 21:46:29
URL: http://hannaahornstrom.blogg.se/
Postat av: sö

Haha så jävla fult!!

2010-04-24 @ 23:24:47
URL: http://saeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0