Skön dag.

Någon som har nåt förlag om vad jag kan ha på mig på sliperiet imorn?? haha jag har ingen aning..
Känns ju otroligt bra. Men det komma bli kul som fan! Eller hur bandet?

Slutade tidigt idag eftersom jag och Adam hade 8:2 på deras tyska lektion. Vi lät dom sluta en halvtimma tidigare ;) + att vi slapp gympan och att vi har tränat med bandet idag! Underbart. Just nu sitter jag och fikar. Kaffe och Kristins kanelisar :) Funderar också på om jag ska spela nåt akustiskt själv imorn eller inte. Vad tycker ni? Och isåfall vad?
Ha en bra dag alla!



Aja baja på Joakim som stötte på lärarna! hahahah

Kommentarer
Postat av: Valter

Dra en Lasse, Hanni!

2010-04-22 @ 21:07:32
URL: http://valterbrast.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0