Stan idag

Hej IG i matte!
Seriöst, matte nationella -.- Det är ju hemskt.
Idag så fick jag sluta tidigare för att jag hade en synundersökning. Sen väntade jag på stan i nån timme tills Patricia kom. Vi gick mest runt och kollade. Fast jag la undan en klänning på indiska som jag ska ha på skolavslutningen, och köpte en sak som är på bild nedanför. Det var den som jag la upp en bild på :) Och nu vet jag äntligen helt säkert vad Kristin ska få i födelsedagspresent! haha.
Sedan gick jag och patricia till hennes morfar och fikade och åt pizza, yummie. Och sen så solade jag solarium för första gången! Haha jag fick panik och trodde att den skulle explodera. Men tillslut så försvann min rädsla haha ;)
Just nu så är jag med bergman och vi ska snart åka iväg nånstans med hennes moppe(fy vad jag vill ha min nu!).
Ha ett bra fredagsmys! Love hanni.




Hos morfar Hellman :)




Solariumet. Ser jag rädd ut? Nu får ni iallafall se hur jag såg ut idag:)



Köpte denna idag på LIndex :)



Tillsammans med en gammal kjol.

Kommentarer
Postat av: sö

nice ;)

2010-04-16 @ 21:50:50
URL: http://saeos.blogg.se/
Postat av: hellaa

as fint! :)

2010-04-18 @ 21:00:30
URL: http://patriciahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0