a test about me

Gör ett test så att ni får veta lite mer om mig :)

10 favoriter

Dialekt: Norrländska!
Mat: Pappas grillade:)
dska!Låt: Så svår fråga! Säger en av dom. Mr brightside-the killers.
Tecknad figur: Skalman.
Sport: Se på:Hockey. Spela:Innebandy.
Komiker: Johan Glans är en av dom ;)
Veckodag: tiden mellan Fredag och Lördag.
Glass: Magnum strawberry white. (solero shot)
Soloartist: Lars Winnerbäck, Jason Mraz.


Brandon Flowers! (theKILLERS).



9 för tillfället
Humör:
Seg
Tanke: Ska jag byta låt?
Kläder: Tights, Tisha och en röd adidaskofta
Bakgrund: eh va? haha
Känsla: Trötthet
Tid: 02:50
Bästa sak: Mina grillar buddys.
Irritationsobjekt: Min sura bror.
 

8 första
Bästa vän:
Sara "fotbollsproffset" Nordin
Husdjur: Min hamster Fia som drunknade..
kyss: Med en nån kille på lågstadiet^^
Piercing: Öronen. (ganska oanvända)
Förälskelse: Min brors kompisar(kanske inte så seriöst, men jag var liten)
CD skiva: Bamse saga eller nåt?
Bil: Min systers trampbil som jag övertog.
Ord:Ingen aning? mamma?

7 senaste
Telefonsamtal:
Sabban Carlsson
Mat: Korv och mjuk glass! yummie
Dryck: Kaffe med jocke,haha.
Biltur: Hem från max med ante och tomas.
Tv-program: såg en snutt av "you've got mail" med mamma.
Spelad låt: Jewel-who will save you're soul.
Köpta klädesplagg: en svart kjol från gina som jag råkade göra hål på idag.




6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner:
inte min bästa vän men en vän, som blev en pojkvän.
Brutit mot lagen: det har jag nog!
Blivit arresterad: Aldrig som tur är!
Badat naken: Hahahaha, sofiaa,h har du nåt att säga?
Varit med på TV: Allsång på skansen;)
Varit med i tidningen:ohyes! Hade en heel sida för mig själv.(inget roligt minne)




5 nej tack
Skolämne:
Svenska! usch
Mat: Sill eller nåt annat äckligt! haha
Musik: finns nästan inget som jag inte står ut med.
Dryck: juice med banan.
Djur: Hatar mygg!

4 saker
Du gjorde igår kväll: 
Grillade, spelade gitarr, åt och promenerade. (kl är 3, så det gills som igår)
Du kan höra just nu : Andreas och Tomas musik.
Du inte kan leva utan:  Sport, musik, familj/vänner.
Du gör när du har tråkigt: Kollar runt.

3 personer
Du kan berätta allt för: 

Du tycker om: 
Du inte gillar:

(hatar att välja personer)

2 val
Coca Cola eller Fanta?
  Coke!
Hund eller Katt? Hundhundhund.



1 önskan
Att få resa!


Alperna (L)


Okej det här tester var mycket om vad som händer nu, men det får duga haha.


Kommentarer
Postat av: Valter

Skalman är skön. Speciellt den serien när han tar droger och svävar på rosa moln. Hahahahaha!



"Tanke: Ska jag byta låt?" Hahahaha! Är det någon som ska tänka så är det jag... jag är låt-mördare!



Korv och mjukglas? Är det ett skämt eller? Jag får kväljningar bara av att läsa det...



Vad stod det på din heeeelsida i tidningen?



2010-04-13 @ 14:17:15
Postat av: Hannaa

sv: Haha jag har den tidningen! (fd, bamse prenumerant)



hahaha ja du kommer att ta kol på the doughter!



men inte tillsamman smartie-.- Först grillad korv sen mjukglass på Max.



Det stod inte så mycket om mig, bara en kommentar vem jag var under den stoora bilder som tänkte hela sidorna. Jag var på väg upp ur en isvak.

2010-04-13 @ 17:57:17
URL: http://hannaahornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0