Mysig utekväll!

Hellu, jag kom hem från the big town of ö-vik för ett tag sedan.
Mysigt, men alldeles för lite sol och för kallt! Har inte några bilder från grillningen eftersom jag var upptagen med mitt gitarr spelande och korv grillande. Ska be sabina skicka några..
Efter att vi hade grillat så gick vi till sabina och såg på lite el clasico och lite film. Sedan gick vi vidare till Max där vi spenderade resten av kvällen. Har lite bilder därifrån! Och jag kan ju berätta vilka vi var,haha. Det var jag, Nora,Sabina,Jesper,SofiaH och Joakim :)
Men nu ska jag snart sova, så take care och godnatt!


Max bilder (nora ville inte vara med på kort)


Jockee



Avve och sabban :) haha söta



Avlsutar med min favorit för kvällen! haha

Kommentarer
Postat av: Valter

Åh, jag skulle också vilja höra dig spela...

2010-04-11 @ 02:06:05
Postat av: du vet nog vem

åh vilken fin bild..... vacker tjej!!!!

2010-04-11 @ 13:42:16
Postat av: Hannaa

sv: det kan du får göra någongång!



haha gissar på sabban carlsson?

2010-04-11 @ 15:18:01
URL: http://hannaahornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0