Home again

Tjenis! Nu är jag hemma från Bredbyn och Järvberget.
Har haft det superbra med mina kusiner. Vi har fiskat och kört skoter(mest kört skoter). Fick inte lika mycket fisk som vi brukar men det var kul ändå!
Jag måste ha haft min kamera på medan jag körde, för den är helt urladdad. Så jag lägger upp några mobil bilder nu också tar jag kamera bilderna imorgon :)



lillJonas filéar aborrar.



En mun,haha.

okej jag hade inte så många att visa på mobilen.
Men måste bara visa hur lockigt mitt hår blev idag! läskigt.Hände av sig själv.


Kanske inte syns så bra på bilden men.

Kommentarer
Postat av: Sofia Bergman

Söt kusin :D

Aa de syns! Fint:=)

2010-04-05 @ 23:50:47
URL: http://felixfelicis.bloggplatsen.se/
Postat av: kusin jonas

jag diggar min dubbelhaka :D (not)

2010-04-07 @ 17:04:28
Postat av: sö

du har asfint hår hani :)

2010-04-08 @ 19:08:36
URL: http://saeos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0