Fredag

Jag känner att jag alltid skriver mina inlägg så himla sent! Fast det kanske inte gör något?
Aja, idag så har jag varit på stan (igen). Gick med Moa och Pernilla :) Har ingen lycka i mitt letande efter en present. Imorgon köper jag nog den! hehe. Kvällen har bestått av dator sittande tv tittande och duschning (y).
Rätt chill fredag alltså. Har inte så mycket mer att säga eftersom det inte har hänt så mycket.
Ja just ja. Hörde av alleballelingonskalle att umeå är kung men att thoren inte är den bästa skolan. Eller det var typ en stämpel som den har fått. Men jag ska i alla fall fara och titta på den :)
Ha en bra helg alla!


Friday/saturdaysong:



Kent!


Ps.Om ni har några önskemål på bloggen så säg gärna till! :) Ds.

Kommentarer
Postat av: hellaaa

dsm hanna! :)



btw, du borde lägga in mer inlägg! :)

2010-04-10 @ 12:47:14
URL: http://patriciahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0